mnkbiranneck Dedektifgadget 11 aylık yatağından nefret ediyor doğduğundan beri denemediğim şey kalmadı yanımda uyuyor bunda uyutanilir miyim acaba diye düşündüm ama
Dedektifgadget mnkbiranneck hmm uyumak için sanmıyorum ya gün içinde oyalansin diye olabilir en fazla
nurluu1 yengemde var benim yeğenim bunda uyuyor rahatta geçiyor uykuya, ayakta sallasan da uyuyor ama bu daha rahat . benim kızım da çok zor geçiyor uykuya bunda uyumadı mesela istemiyor ama gün içinde koyuyorum oturuyor yani bebeğinize bağlı