Bebeğim dün 2 kez koyu yeşil kaka yaptı bunu tetikleyebilecek bir ek gıda almadı her şey rutinde olduğu gibiydi.. araştırdığımda formül mama ve ek gıdadan olabileceği yazıyor fakat mama kullanmıyorum emiyor, gıda olarakta sebze vs yedirmedim başına gelen veya bilgisi olan var mı? Teşekkürler