Arkadaslar bebegim 5 aylık. 1 haftadır mama reddi var içmiyor. Sadece mama alıyor. Eli sürekli ağzında. Az önce baktım yan kesiciler şişmiş bembeyaz olmuş. Fotoğraf çektirmiyor dokunduğum an çok agliyor. İlk dişleri olacak eğer çıkarsa. Bugün doktora da götüreceğim ama daha önce deneyimi olanlar bu dis midir acaba iki tarafta aynı şekilde. Beyaz ve şiş