bal203 bi arkadasim gitmisti, pek memnun kalmamis sanirim,bende gidim dedim sakin gitme demisti… gidince daha kotu oldum dedi ilac falan yazdi dedi… bilemedim ki… tanimadigin ve guvenebilecegin birine ic dokmek,onun sana yol gostermesi iyi olabilrdi aslinda…