Aynı durumdayız ve bu ara inanılmaz kafama takmış durumdayım istemeden de olsa. Bazen aman zamanı vardır konuşur elbet sal dıyorum ama 5 dk sonra yıne takmaya baslıyorum. Bız 18 aya kadar sıfır ekran ve hergün ama hergün yagmur soguk sıcak demeden mutlaka hergun dısardaydık, park, oyun cafe vs. Her cocugun zamanı var demekkı.
Gecen 20 ay kontrolünde doktorumuza sordum ekran konusunda cok şeyler okuyoruz hocam hep asla ızletmeyın dıyorlar sosyal medya cok etkılıyor bu konularda dedım, bakma sen onlara cocugunun gelışımı olması gerekının en ust sınırında herseyı cok ıyı, günde yarım saat egıtıcı bır vıdeo ızleyebılır ama sakın keyıf yapcam dıye tablet cızgı falan alıştırma dedı. 5-10 dk olacak sekılde bır gunde toplam yarım saat en fazla dedı. Radyo sureklı acık olsun duysun kelımelerı, o baska odadayken tv sesını ac yenı kelımeler duysun bol bol oyun gruplarına götür sökülür dedı