catcilek canım ben yaşadım. 3 gün calpol, dolvenle düşürdüm ateşini. Sonrasında da bı surup verdi doktor 3 günde onu kullandım, gece yatarken rahatlatır dedi. Bide banyo çok rahatlatıyor aklında olsun. Doktor bol bol banyo yaptır, çok rahatlatıyor demişti