Kızım uykuya emerek dakan bi bebek. Biberon emzik kullandık ama kendiliğinden bıraktı içmiyor onları. Devam sütü de içmez hep ek gıda alır. 3 gündür inatla ısırıyor. Ama öyle böyle değil yani sabaha kadar iç çamaşırım ful kan olmuş çarşafa kadar geçmiş. Ki bir de aynı yeri temizleyip emzirmek çok canımı yakıyor. Bir de geceleri çok kalkıyor sırf emmek için. Nasıl bıraktırabilirim bilmiyorum dün biberon verdim hayır meme dedi. Almak istemedi çok ağladı. Biberona nasıl alıştırıcam nasıl bıraktırıcam fikri olan var mı?