Gizemabc Alp_prens bence mochi yaz aylari icin kullanisli. Bende mochi var. Bebegim de 29 gunluk. Soguk oldugu ve ustumde birkac kat kiyafet oldugu icin her iki gogsumu de acip birini bebege verip digerine mochi takamiyorum sahsen. Ama guzel sut topluyor.
dbm Alp_prens mochi aldım. o eğer sütünüz bolsa akan sütü topluyor. bende bi işe yaramadı . akan birşey olmadıgından 😬
Alp_prens Gizemabc benlm yavrum emmiyor ama canım acaba yine de süt akılı olur mu bu zamana kadar hep sağdım da kolaylık olsun diye bunu almak istiyorum
Alp_prens dbm lansinoh çift başlıklı ve we baby Manuel var canım da bu iyi dediler bide bunu dwniyeyim dedim