raziye11 Ne yiyip içebilirim sütüm az sanırım emzirdikten sonra hala aranıyor verincede emmiyor mama veriyorum yiyo sütümü nasıl arttırabilirim önerilerinizi bekliyorum
flamingo24 raziye11 Reyhan şerbeti , bestlak damla deneyin . Bol bol su için. Kayısı hoşafı çok iyi geliyor .
zeyaslmel raziye11 lacmix tb, bestlak damla,humana Steel tee emziren anneler için çay, promalt içeceği
eg1234 Dut kurusu rezene ve kimyon ü karıstırıp cayını içiyorum. Birde ı mom latte kullanıyorum. Tahin ve incir çok güzel süt yapıyor
pengun raziye11 öncelikle güzel dinlenmem uykuyu uyuman gerekiyor her fırsatta Rezene tahin dereotu kimyon kayısı hoşafı bol su ve beslenmene dikkat etmelisin sütüm yetmiyor diye düşünme stres yapıp sütünün gelmesini engelleme 36 günlük bebeğim var bazen mama vermeye ihtiyacım oluyor benimde sürekli memede sizin bebeğiniz de küçükse sürekli aranması normal
srpznr bol su, bulgur pilavı , avokado, marul, dereotu, dut kayısı incir hoşafı, tahin, helva, rezene, anason çemenotu tohumundan ve ısırgan otundan çay en önemlisi su ve dinlenme
cedoayoburo raziye11 Uyku Dinlenme Proteinli beslenme Rezene Tahin helvası Tahin pekmez Dut kurusu , demleyerek de tüketin Su Bunlar sütün kalitesini de arttırıp çocuğun kilo almasını sağlıyor. Bir de doğadan emziren anne çayı kullanmaya başladım etki etti ama her yerde bulunmuyor. İnşallah faydalı olur.
senanurugz raziye11 bebeğinizi bol bol emzirin sütünüzü sağın ve bebeğe içirin birde rezene çayı, dut kurusu, anne çayı (e bebekte satılıyor) dereotu ve hurma bunları tüketin ben tahini önermiyorum bebekte alerjik etki gösterebilir
tugba_35 Ahh ahh aynı dert bende de var 😞😞o kadar özeniyodum ki bebeğini emziren annelere malesef sütüm yetmiyor bebeğim en fazla 5 dk emiyor ve ağlamaya başlıyor süt gelmediği için bende mama yapıyorum bebeğim 3 aylık oldu mama veriyorum çoğunlukla yapmadığım şey kalmadı yemediğim kalmadı ama olmuyor sağım çok önemliymiş ama onu da yapamıyorum gün içinde huysuz bi bebek olduğu için oturup sağım bile yapamıyorum 😭
princessgirl tugba_35 ben tam ilk günden beri sağım yapıyorum 6 aydır gece gündüz sen yine emziriyorsun canım şükret süt mutlaka artar eller serbest pompa al sürekli sağ
tugba_35 Nagihan04072024 lansinohun göğüs ucu kremi çok işe yarıyor bende sağım yapınca yara oluyor sürüyorum mucize gibi geçiriyor hemen
melekk_ Nagihan04072024 gogus kalkani alin. Meme uclariniza zeytinyagi surun kalkani koyun o sekilde nemli kalacak. birkac gune toparlar yara gecer. Kalkani duzelmeden cikarmayin. Sonrasinda sagim yaptikca veya bebek emdikce yara olmaz. Eger tereddut ederseniz yine aralarda zeytinyagi kullanin. Ben pahali bir gogus ucu kremi aldim. Hicbir ise yaramadi. En guzeli saf zeytinyagi