Bebeğim 4 aylık ve son 3-4 gündür ıkınarak yeşil kaka yapıyıor. Sayısı da fazla. Anne sütü alıyor ancak çok yaptığı için (bazen günde 8) mama takviye verdim bazı günler doktor karpuzdan, yediklerinden dedi. Bence bir bağırsak enfeksiyonu geçiriyor. Yazlıktayım geleyim mi kontrole dedim gerek yok takipte kalalım dedi. Sizler yaşadınız mı benzer durumları