Mart dogumluyuz kızım pazaetesiden beri gece sürekli ağlama vızırdanma kıpırtı halinde
Bi 5 gün öncesine kadar böyle degildik bizim gibi olan varmı
Agrı kesicide verdim yok yani
Anlamadım
Gündüz ağlama yok uykusunda gayet iyi yatıyor yattıgı yerde aynı
Yani yatmasıda öyle degismedi ne oldu bu cocuga diş deseniz kaç tane diş cıkarttık diş gibi degil