Ben de yeni kestim kizimi. 15 aylik. Malesef kendini sartlayacaksin bikac gece uykusuz kalicam diye. Agliyorlar ama sonra bitiyor. Uykuya yenik dusuyorlar kendi kendilerine uyuyorlar. Doktor 2 gun aglar alisir demisti benim kizim tam 10 gün boyunca geceleri meme diye agladi. Simdi suyunu icip geri yatiyor.