hunilimomy sanırım bizde uyku terörü yaşıyoruz iki haftadır 🥲 yorumlara bakarken anladım. Çok yorulan çok uyura bende katılmıyorum asla uyumak bilmiyor öyle zamanlarda.. iki haftadır yaklaşık saat başı mızıklanıyor.. bu defa tamamen uyandı kendi ben artık bayıldım sanırım duymadım yanıma geldi uykusu dağıldı.. şimdi de uyutamıyorum bende bittim valla kaç günlerdir toplamda 4 saat anca uyuyorum 🤦🏼♀️