Kızlar bebişim 17 günlük oldu,gece 1.5da emzirdim sonra 3.5da kendisi uyandı emzirdim,şimdi 5.30da kaldırıp emziricem sonra emip uyuma saatine göre 2saat sonra emziricem şöyleki doğduktan sonra sarılık oldu ve hastanede yattık 2 gün oradaki hemşireler sağolsun emzirme hakkında vs baya bilgi verdi ve ilk 1 ay en azndan 2 saatte bir besle en fazla 3 saat olsun aralığı dedi buna uyuyorum bende, mama vermiyorum sütüm yetiyor çok şükür şimdi sorularım şöyle ;
1-) bazen tek göğsümü emiyor baya boşaltıyor ve uyuyor diğer göğsüm dolu kalıyor bende sağıyorum bi dahaki emmesinde önce o sağdığımı veriyorum sonra memeden devam ediyoruz her emmede iki göğsü emmesi şart mı ? Ağzını büzüyor açmıyor anlıyroum doymuş zaten doymadıysa yatırdıktan 15 dk sonra fln geri uyanıyor ama genelde 2 saat uyuyor🫠
2-) ne zaman beslenme aralıkları 4-5 saate çıkacak yani 2 saatte bir emzirmeyi ne zaman bırakıcam uyku açısından bana çok zor oluyor Allahtan annem yardımcım o uyandırıyor veya sağdığımı veriyor yetiyor bende uyumuş oluyorum😅