sinem25 Ah üzmek ya da kırmak için söylemedim. Bir hastalık postu da olmayınca rahat davrandım kusura bakmayın lütfen🥹 hala hafta hesabı yapmanız elbette komik geldi. Aşağılayıcı değildi ama. Ne zamandır yaşadığınızı o yüzden sordum. Havalar etken olabilir, uyutma şekliniz etken olabilir, uyku saatleriniz belki uygun değildir ondan olabilir. Hiçbiri olmasa geçiş dönemi yaşıyor bazen bebekler ondandır.