Merhaba, Benim bebeğim de 26 günlük doğduğundan beri yüzünde parmaklarında kızarıklık vardı. Oğlum alerjik olduğu için sürekli kontrol halindeydim bunda da olur diye. 12. Günde alerji doktoruna gittim çünkü bana göre kesinlikle alerji belirtsiydi. Yenidoğan aknesi olduğunu söyledi doktor ve bazı fotoğraflar gösterdi aynı kızımın yüzündekiler gibiydi 2 3 ay içinde geçeceğini söyledi mustelanın şampuan ve kremini kullanıyorum şuan bi bakın isterseniz yenidoğan aknesine belki odur