Kızlar benim kızım 6 aylık oldu 5 buçuk aylık ek gıdaya başladım aslında meyve püresi sebze püresi yulaflı muhallebi derken kabız oldu doktor aslında normal olduğunu söyledi gliserin fitil verdi çok zor durumda kullan dedi . Ben şimdi sabah kahvaltısı yulaf muhallebi içine labne zeytin ezmesi pekmez zeytinyağ su ile yapıyorum , sonra uyku zamanı emiyor kalınca meyve püresi erik, armut , şeftali hangisi varsa onu yediriyorum sonra akşama doğru sebze püresi kabak , tatlı patates , bezelye ne varsa onu yedirip gece uyumadan önce yine bi tatlı kaşığı yulaf muhallebi veriyorum . Sonra gece beni emiyor . Benim sorum sizler neler yaptınız bu süreçlerde ? Neler yedirdiniz ? Paylaşırsanız sevinirim