Malesef aynıyız 3 buçuk yaşında kızım 1 seneden fazla belki tutuyor sürekli gelince uyumak istyor tuttukca katilasiyor ve zor yapiyor 7 8 günün sonunda yatım.yapiyor yine karni agryor terapiste doktora götürdüm ama yok inat etti bezide bu yüzden bırakmıyor çok onyargili duyusal hassasiyet var yok kasları çalışmıyor çok falan dediler ama hwrseyi yapiyor kaka yok kresw vericem belki okulda unutur sosyalleşir diye çünkü terapistler resmen para tuzağı asla duzeltemediler