Olurmuolurmu Kızlar probiyotik maya ile ilgili sorularım var: burada bırısı yazmış, probiyotik maya ile mayaladıgım yogurt kızıma ve anneme dokunuyor diye. Acaba bu şekilde probiyotikli mayadan yapılmş yogurtla ilgili negatıf yorumu olanınız var mı? hangı marka probiyotikli mayayı kullanıyorsunuz? doktor onerısi ile bi marka kullanan var mı?
tombikinannesi Olurmuolurmu valla ben kaç kere denedim probiyotik koyduğum sütler maya tutmadı ne alaka bilmiyorum beceremedim
balli_cilek Olurmuolurmu avtivia yoğurdu maya olarak çok söylüyorlar yapabilenlere de büyük saygı duyuyorum çünkü ben asla yapamıyorum 🤷🏻♀️
-_-hUysUzvetatlikadin Olurmuolurmu vivo daha kolay tutuyor ama evde markası da iyi yani uzun süredir probiyotik maya kullanıyorum bi yan etki görmedik ama tabi siz deneyin ona göre devam edin sadece normal yoğurt mayalamakta biraz sıkıntılı çünkü sıcaklık tam tutmayınca sakız gibi oluyor ama her türlü tadı aynı
zehross00 Olurmuolurmu Markayı hatırlamıyorum ama migrostan almıştım gayet de taş gibi tadı da çok güzel bir yoğurt oldu
syma0 balli_cilek ben de bim’den altın süt alıp activa ile mayalıyordum gerçekten 3 yapıyorsam 1 i tutuyordu mayadan sebep mi acaba. Tutan da genelde hafiften sünüyor
Olurmuolurmu -_-hUysUzvetatlikadin peki bir kere probiyotik maya ile mayaladıktan sonta artık mayanız o yoğurt mu oluyor yoksa her seferınde tekrar proboyorık maya mı almak gerek? @zehross00 @happysole @hestiaone
happysole Olurmuolurmu activia yoğurt jersey sütü çok iyi mayalıyor ya. Mayalayıp fırına koyuyorum zaten hava çok sıcak 5 saatte mayalanıyor
kimbumadam happysole ben ada ya da içim sütü ısıtmadan yoğurt makinesinde mayalıyorum. Jersey pastörize mi acaba?
hestiaone File markette satılan probıyotık mayayı kullanıyorum hatta aynısı e bebekte de var ama markası aklımda değil. Çok güzel taş gibi yoğurt oluyor, cok sevıyor oğlum
happysole Olurmuolurmu her seferinde activia alıyorum diyetisyenim o şekilde daha sağlıklı olacağını söylemişti
hestiaone Olurmuolurmu eger yogurttan maya ayırırsam onunla devam edıyorum, bazen kalmıyor o zaman yenıden probıyotık mayayla tapıyorum tekrar
-_-hUysUzvetatlikadin Olurmuolurmu tekrar yoğurt olur ama zamanla köy yoğurdu gibi hafif ekşi tat gelmeye başlar o yüzden ben her seferinde yeni mayadan yapıyorum ya probiyotik öyle birşey ki sanki yoğurtta şeker var öyle tatlı geliyor bana 😅 ama b1 gramla 3-4 litreye kadar yapabiliyorsun bende süt az olursa paketin yarından yapıyorum
happysole kimbumadam pastörize değil sağılmış inek sütü. Ama çok araştırdım doktorumuzla da görüştüm pastörize verilmesinin çok bir anlamı yok. Hatta çocuk doktorumuz da diyetisyenim de pastörize olmaması daha iyi dediler.
balli_cilek syma0 evet evet sünüyor bende o yüzden yapamıyorum ama yapan nasıl yapıyor sündürmeden vallahi hayret
parsegemommyyy syma0 Allah Allah bende altın süt ile activia sade olanı mayalıyorum hiç sönüklük yaşamadım hi bilgsizce yaptım you tube izleyerek
syma0 Nasıl yapıyorsunuz acaba bize de anlatır mısınız😅 gerçekten benimkiler de hiç iyi olmuyor artık en son pes ettim idareten hazır yoğurt aldım inek sütü alıp mayalamayı düşündüm o tutuyor en azından
balli_cilek syma0 ben şoktan pastörize süt alıyorum onunla yapıyorım mayam zaten bi önceki yaptığım yoğurttan oluyor ama ilk sütçülerin verdiği küçük kapta yoğurt mayaları var ya onlardan kullanmıştım sonra kendinizinkini kullanırsınız zaten 1 1 buçuk tatlı kaşığı kadar yeterli oluyor 1 lt süte
happysole kimbumadam bütün bakterilerin miktopların bebek anne sütü alırken vücuda girmesi taraftarı çünkü doktorların çoğu. Anne sütü koruyucu ve iyileştirici. Emzirme sonrası inek sütü aldığında ondaki mikropla yeni tanışırsa savaşması çok zor. Bir de paketli hiçbir üründe sağılmış inek sütündeki sağlık yok maalesef.