Bebeğim 10 gün sonra 7 aylık olcak daha bugün ilk adetimi oldum şükür ama hep burda şöyle okudum çok fazla geliyormuş kan sürekli ped değiştiriyorum vs eee benim öyle olmadı 😄 Bence adet bikaç gün öncesinden adet olcakmış gibi ağrılarım var dı vücudumu iyi tanırım olcam kesin bu ara dedim ama peçeteye geliyor kan hattâ ilk kahverengi kırmızımsı geldi şuan normal ama çok az az geliyor uzun oldu ama 😄 Böyle olan var mı merak ettim