Busearac Merhaba anneler 👋🏻 Doğum yapalı 2 ay 6 gün oldu. Hamilelik döneminden beri dişlerim yok kötü durumda. Son günlerde dayanılmaz hal aldı. Her iki taraf da çok ağrılı. Yemek bile yiyemiyorum 😔 halk arasında “emzirirken diş tedavisi yapılmaz” diye bir söylenti var. Yalnız araştırmama göre bir sorun olmazmış. Siz diş tedavisi yaptırdınız mı? Sizce ne yapmalıyım?
Sevvoo Busearac ben yeni çektirdim 20 lik dişimi 3 saat emzirme ilk sütünü sağıp at sonra emZir dedi doktor
Jrarya Busearac canım ben geçen hafta çarşamba günğ iki tane 20 lik diş çektirdim birini yardı şimdi yeni yeni geçti gibi ağrılarım haftayada öteli taraftakilere başlicam
Cglkzn Ben 20lik dişimi çektirdim daha bebegim 1 aylik bile değildi antibiyotikte kullandim bir sorun olmadı
poyrazinannesii ben sormustum discime yapilan ignenin zarari olurmu diye oda demistiki kucucuk igne kanina bile karismiyorki sutune karissin ama sen yinede discine sor
Sevvoo Eliftuba hayır vermedi doktor bişey. Antibiyotik lik bsy yoktu sanırım çürümüş dedi hemen çekelim dedi iğne yapıp uyusturdu sonra çekti