Merhaba hanımlar 13aylık bebeğim var 4ay sonra işe döneceğin ve bebeğim benden ve babasından başka kimsede uyumuyor.dedesiyle uyuyordu bayrama kadar bayramdan sonra araya biraz zaman girdi ve ondada uyumaz oldu bugün tam adamcağız 45dakika zaman geçirdi illa ki uyur diye direndim balkona çıktım duymamaya çalıştım gitmemek için yanlarına ama o kadar çok ağladı ki artık dayanamadım gittim ve iki dk sürmedi bende uyuması çok uykusu vardı çünkü. Buna nasıl bir çözüm yolu bulabilirim öneriniz nedir ya da bu durumu yaşayıp atlatan var mı ? Lütfen yardımcı olun çok korkuyorum işe denememekten :(