Nur2344 regl iken parça çok büyük ve ağrılı geldi. Gece oldu uykuluydum. Dayanabiliyordum. Sonra 2-3 gün sonra reglim bitmedi. Doktora gittim anlattım. Gebelik testinde çıktı. Alttan muayene etti bir parça vs kalmamış ama enfeksiyon olmuş ağır ilaçlar verdi.
Ama bu tarz durumlarda acile gidilmesi gerekiyormuş ben normal sancı zannettim. bir de büyüklerimizden kayıplarımız vardı onlar psikolojimi etkiledi ondan zannettim ağrıları..