bebeklendik 13 aylık bebeğim var Demir depoları düşük çıktı bestiron şurup kullandık tekrar değerlerine bakıldı hala düşük sizin bebeklerinizde de böyle bir durum oldu mu Bu arada gelişim gayet yerinde
bebeklendik Zaten şurubu da o kadar zor içirdim ki muzla falan karıştırıp vermiştim tekrar ilaç verirlerse ne yapacağım bilmiyorum İnşallah bizimkide geçer kendiliğinden