tuqceeeee Arkadaşlar ataksi hastalığını bileniniz varmı aranızda yada duyan tedavisi henüz yok diye biliyoru yani en büyük tedavi fizyoterapi şuanda ama biz bi fayda göremedik (kaslarda güçsüzlük, yürüme bozuklukları falan rahatsızlıklar).