gulsahh123 canım maalesef evde düşmüyor o ateş bizde geçirdik boğaz enfeksiyonu bebeğim geçirdi daha doğrusu 8 aylık ilk gün ateşi 38.5 39 lara kadar çıktı acile götürdüm kan idrar testi yapıldı sorun yok diyip gönderildik eve iki akşam sonra 39.5 ateşle hastaneye götürdüm detaylı bir şekilde kan tahlili yapıldı tir tir titriyordu bebeğim yine antibiyotik yazıp gönderdiler o gecenin sabahına ateşi 40.5 la kendi doktoruna götürdüm boğaz enfeksiyonu olmuş diyip yatış verdi ve 4 gün boyunca hastanede kaldık 1.5 lt serum yedi gün içinde kaç defa seruma antibiyotik verdiler kaç defa ağrı kesici verdiler sayamadım bile bence hiç durmayın acile gidin serum takılmasını isteyin o kadar zor bir durumdu ki Allah kimseye yaşatmasın evde düşürmeye çalıştım ateşini düşmedi calpol verdim yok dolven verdim yok havuz yapıp sürekli duş aldırdım bana mısın demedi ateşi en sonunda hastanede yattık