yaraliceylanim Merhaba anneler , yeni anneyim yenidoğan bebegim gözlerini etrafında döndürüyor bi yere bakıp böyle aşağıdan yukarı çekiyo çok garip hareketler nasıl tarif etsem bilemiyorum normal mı bu hareketler ya gözlerini sabitleyip çekiyo saga sola doğru
dilberhala1 yaraliceylanim Kız normal normal benim ki bayhan gibi kaydırıyordu gözlerini 😂😂😂 öyle yapmaya başlayınca ööyyyyyleee arada bi deli gibi esmaaağğp içim gidiyooorrrr diye şarkı söylerdim 😂😂😂😂
yaraliceylanim AnnaKurt çok teşekkür ederim çevremde de hoc yenidoğan bebekle vakit geçirmedim ilk defa kendi bebegim o yüzden korktum biraz evhamlandim 🙏🏻
yaraliceylanim Lilysa yeni anneyim daha onu o şekilde görünce çok korktum ayy icim rahatladı çok teşekkür ederim 🙏🏻🌷😊
yaraliceylanim dilberhala1 gerçekten mı icim rahatladı o kadar korktum ki yani aklım gitti emerken falan da yapiyo 🥺
gizemvatansever Benim kızımda 1 aylık, bayık bayık bakıp şaşı yapıyor hala :) normalmiş. İlk başta yaptığı o değişik hareket azaldı. 😂