semaltas simdiden kolay gelsin. 28 aylikdi oglum basladik. Ilk 3 gun kaka yapmadi cisini yapiyodu. Asiri sabir gerekiyor. Ben asla ogrenemeyecek diye tam karamsara bagladim 4. Gunu yapti kakasi sonra devami geldi. Gece yi hala biraktrmadim bezi cogunlukla kuru kalkyoo ama ona bi turlu cesaret edemiyorum gece tuvalete gotursem uykusu acilir daha uyutamam diye korkuyorum 1 bucuk yasinda kizimda var surekli emmeye uyaniyoo ikisi ayni anda uyanirsa diye geceyi biraktiramadim kizimin uykusu duzene girince geceyide biraktiririm diye dusunyyorumm.