Husnur evet ya eşim girdi lisansa onun şifresiyle girip baktımda sorular gerçekten çok tuhaftı lisanstan giriyor olsaydım 70 puanı zar zor görürmüşüm dedim Türkçem normalde iyidir ama sorular çok değişti bir sürü yanlışım çıktı açıkçası. Tarihten defalarca tekrar yapmama 3 kaynak ve birçok branş denemesi çözmüş olmama rağmen çok yanlışım çıktı inşallah önlisans böyle olmaz da emeklerimizin karşılığını alırız çalışanlar olarak 🙏 umarım sizinde düşündüğünüzden daha iyi gelir puanınız