berilimmmm Kızlar bebeğim 2-3 gündür geceleri ağlayarak uyanıyor aslında uykuda ama ağlıyor ıkınıyor sürekli atak falan mı var 2 tane dişi çıktı devamı geliyor sanırım kafayı yiyorum ya gündüzleri de çok uyumuyor
Unicorn67 berilimmmm kabızlık yada gazı olabilirmi ? Dişte olabilir tabi jel falan kullanin isterseniz 11.ayda benimde bebegimin uyku düzeni değişti belki geçici birşeyde olabilir
Mihranimmm berilimmmm benimkiler de öyle.. 9 ay 20 günlükler. Aglamalar huzursuzluklar aynı yani. Size şeyi sorcam desteksiz oturabiliyimor mu ? Emekleme surunme falan ne durumda ? Kilo ek gidayla arasi nasıl? Yanlis anlamayın kıyaslamak için değil acemiyim bu konuda bilgi almak için soruyorum
berilimmmm Unicorn67 yok kakamızı yapıyoruz gaz sorunu da yok şükür ama anlamıyorum ya tetanil kullanıyoruz karanfil zeytinyağı ağrı kesici verdik em sonunda ama fayda etmiyor atak haftası mı anlamadım
berilimmmm Mihranimmm Emekliyor tutunup kalkmaya çalışıyor yatarak oturmaya çalışıyor tam oturuyor yemek konusunda ben biraz korkuyorum yavaş yavaş veriyorum hep genelde mama çorba püre çok katı şeyler veremiyorum hala zamanı gelince yer panik kaldı bende canım yok ne yanlış anlması bende soruyorum kilo 10.200 di