Merhaba dulcosoft kullanan varmı aranızda nasıl veriyorsunuz sabah akşam olarak mı?
Kızım 3 yaşında şuan bebeklik sürecinde çocuk cerrahinda tedavi gördük makat darlığı vardı sonrasinda düzeldi.
1 ay oldu bezden çıkardım tuvalet eğitimi vermeye başladım,kabız hiç yapamıyor çatlak oluşmuş canı yandığı için de lazimliga oturmuyor, çişini bile ben kendim götürüyorum,hic isteyerek gitmiyor,Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum çok kötü durumdayız.Bugun doktora götürdüm çocuk cerrahina duscolof verdi lavman verdi, çatlak için merhem verdi.cani çok yandığı için kremi bile surdurmuyor.Varmi aranızda bu durumda olan.