Ben hobi olarak resim yapıyordum. Sonra ikinci işim oldu, çocuk kitabı resimliyorum. Ama tavsiye etmem, pahalı bir hobi 🙈
Bir zamanlar da amigurumi yapıyordum örgü örüyordum o da çok keyifli. İş olma potansiyeli de var. Yalnız çok fazla yapan var artık, size özgü bir şeyler katmalısınız ki insanlar sizden almayı tercih etsin.
Umarım gönlünüze göre bir hobi-iş bulursunuz 🙏🏼