neanladinyurdagull ayseninminnosu Her bebiş farklıdır 🌺7 aylıkken emeklemeye başladı 15 gün sonra taytaya başladı şuan 8 aylık koltuklarda geziyor,onun dışında anne dede gel hadi diyebiliyor
bahardg neanladinyurdagull daha çok küçük değil mi ya 3 ay sonrası kızımın böyle yapabileceğini hayal bile edemiyorum 😂😂😂😂
ikibaloglanannesi 6.ayda emekledi 10.ayda koltuklara tutunup gidiyordu oğlum 13.ayda.desteksiz kendi başına yürüdü
Gunes-1 ayseninminnosu bazı bebekelr direkt yürüyorlar. Benim bebeğim 4-5 aylıkken kendini kanepede itiyordu. 7aylıkken başladı tamamen emeklemeye
Enerjikmom ayseninminnosu 9 buçuk aylık emekledi şimdi 10 ayı 10 geçti ayakta duruyor yürümeye çalışıyor
sevimailesi kaderbilge insallah cnm 🤩 insan seviniyor emeklemesini yürümesini görünce ama Bi o kdr da zormuş koltuk tepelerine cikiyor kollaması zorlasmaya başladı 🤧
Unicorn67 aselkus09 11 ay 11 günlük yürüme yok ama dizlerinin üstüne falan kalkıyor tutunup yani sanırım onuda bir kaç aya gerçekleştirir doktor bize erken aylarda bastirmamamizi söyledi hem parmak ucuna basmaya alışamamasi hemde ayaklarının yamuk olmaması için ancak biz bu ayda çalıştırıyoruz basmaya
bahardg Ezgi87 Bebekten bebeğe değişir bence ya ben doğduğu gündendir geceleri çorap asla giydirmedim kan akışı için kızım şu an 5 buçuk aylık ve geceleri çok şükür çok güzel uyuyan bir bebek
maitea Biz 8ay 25 günlüğüz 2 aydır sürekli ayakta durmsya çabalıyor, yürütün istiyor. 1aydır tam oturuyor ama emekleme yok hala. Yüzüstü hiç hoşlanmıyor
neanladinyurdagull bahardg bizimki biraz erken gelişti dün kontrolümüz vardı kan verdik hemşiremizde dedi maşallah güreşçi gibi dedi.Yeni yeni 9 aylıkken desteksiz oturur dedi ama kontrol edince bakınca dediki zaten bu çocuk öğrenmiş herşeyi 😁
seyma48 ayseninminnosu 7.ayinda emekledi 9.ayinda koltuklara tutunmaya başladı 1 yaşında da yürüdü kızım
helenbebek ayseninminnosu 9 aylık tı emekledi şimdide hafif hafif kalkıyor ayağa bi yerlere tutunarak acele etmeyin zamanı var
Asya2013- Rio23 benimki 10 aylık olacak neredeyse hala emeklemek yok çok uzun süre ayakta da kalmıyor hemen bırakıyor bacaklarını inşallah bı sorun yoktur endişe etmiyorum nedense😄
arenismom Asya2013- bazı bebekler emeklemeden direk yürümeye geçermiş maşallah gayet güzel seninki de direk yürüyecek gibi duruyor 😅
Rio23 Asya2013- İnşallah yoktur tabiki bir sorun..doktorunuz muhtemelen normal demiştir,herkesin çocuğu farklı farklı aylarda bazı şeyleri yapıyor ya da yapamıyor..Allah herkesin evladına sağlık versin😊💐
dilekdogan Bizimki de 8 aylıkken sürünmeye başladı 9 ayın ortasında emeklemeye başladı şuan 10 aylık şimdi koltuk duvar kapıları tutup kalkıyor tutunarak gidip geliyor bakalım ne zaman yürüyecek 🤍
arenismom ayseninminnosu 7 aylığız sürünüyor dönüyor kendini sürünerek istediği yere götürüyor ama henüz dizlerinin üzerinde durma gibi birşey yok yavaş yavaş olur inşallah 🤣🤣 ama bazı bebekler emeklemeden direk ayağa kalkmak istermiş senin bebe de onlardan olabilir canım acele etme olabildiğince destekle ben öyle yapıyorum canları ne zaman isterse artık 😅