Kızlarr Bebeğim 8 aylık oldu dönüyor kendini kaldırıp oturuyor ufak ufak ileri gidiyor ama tam anlamda emeklemiyor oturduğu yerde uzanıp emeklemeye çalışıyor ya ayağı ya da eli sıkışıyor altında ağlıyor yada arkaya düsup basini carpıp ağlıyor 🤦♀️ sizinkiler ne zaman emeklemeye basladı?