Kusmayla basladı ates ve ıshalle devam etti hemen doktora gittik iki yaş.. kan tahlilerimiz temız cıktı antibiyotik yazmadı doktor ama kusması fazla oldugundan diğer gun tekrar gittik serum taktırdık ve kusma ateş kesildi 2 gunun sonunda çok şükür ishal devam ediyor doktor onemlı olan kusmayı kesmek ishali kesmek değil ishalle virüs dışarı atılır dedi düzenlemek ıcın 5 gunluk yogurda karıstırmalı probiyotik verdi üç gun kaldı probiyotiğim ama ishal duzenlenmezse hangi probitiği önerirsiniz uzun vadede kullanabileceğim?