BtlSare fakir marka vardi bende annem teeee kac sene once almsti. Eşim sagolsun motorunu yakti ama parclaari cok saglamdi. Ne paslanma ne de baska bsey oldu. E bunun motoru yaninca yeni set arayisina girdik, yine en iyi fakiri bulduk onu aldik. Parcalari yine cok saglam bence. Modelini unttm ama bence fakir markaya da bi bakin