3 yaşındaki çocuğuma doktor tahlillerde d vitamini eksikliği var diye( 21 çıkmış değeri) wellcare intense 1000 ünitelik bir damla yazdı. Nöbetçi eczaneye gittiğimde bu 1000 lik çok yani hiç bu yaştaki çocuğa vermedik ama siz bilirsiniz falan dedi kafamı karıştırdı başka bir kaç nöbetçi eczaneyi falan aradım onlarda benzer şeyler söyledi. Sabah alıp başlayayım bir an önce diyorum çünkü vücudu biraz toparlansın alerjik reaksiyonda geçiriyor aynı zamanda. Ama hiç bu 1000 üniteliklerden kullanan oldu mu?