lelelele34 Benim oğlum 1 yaşında şuan heryere tutunarak gidiyor ama dengesini sağlayamıyor cesaret edemiyor galiba yürümeye çokta zorlamayın illaki yürüyecek sadece cesaret edemiyorlar Okadar bırakın istediği zaman yürüsün başkasının bebeğiyle kendinizin bebeğini kıyaslamayın sizin bebeğiniz size özel her bebek bir olcak siye bişey yok bırakın onlar konuşsun herşey yolundaysa sağlığı yerindeyse korkmayın yürüyecek acele etmeyin istediği zaman kendi başına yürüyecek millet hep konuşur öylelerin cevap bile vermeyin değmez bebek mutluysa siz mutluysanız hiç sıkıntı yok 😇🌸