fatihunal Şuan kendinizi bir şarkıyla anlayacak olsaydınız bu şarkı hangi şarkı olurdu. Ben başlayım;🎶😁☺️ Yıllar yılı dert yolunda ne ilk ne de sonuncuyum, kahrediyor hayat beni,acıların kadınıyımmmm 👏🏻
cmag fatihunal Celladına âşık bir kadın tanıdım Sarhoş birazcık, gözyaşından anladım Acıma failine, tetiği bir daha çeker Kana bulanmış sevdan ayrılıktan da beter Devriyeler dolanır gönlün arka sokaklarında Kanı bozuk bir âşık seni uykundan eder
betii9223 fatihunal Nova Vardanın şarkısıyım. Nakarat kısmı tam benim için yazılmış gibi… …. Geldim gidicem hepte değişicem. Şu kısacık hayatı kana kana içicem . Rüzgar olup esicem, gökte süzülücem. Kimsin sen deseler ben sadece VARIM DİCEM!
AnnaKurt Hani benim sevincim nerde Bilyelerim topacım Kiraz ağacında yırtılan gömleğim Çaldılar çocukluğumu habersiz Penceresiz kaldım anne Penceresiz kaldım anne Uçurtmam tel örgülere takıldı Hani benim gençliğim anne………
fatihunal AnnaKurt bende gurbetteyim annemi özlediğim zaman açar dinlerim bu şarkıyı herkese hissettirdiği duygular farklı bu şarkının….
betii9223 fatihunal psikiyatri tedavisi aldım 1 sene o dönem keşfettim. O günden sonra hayattaki amacım iyiye iyi değişmek, kötüye kötü… Bu şarkı o yüzden tam düşeceğim zaman açıp bağıra çağıra söylediğim bir şarkı.
Ays21 fatihunal sıcaaaak çok sıcaaaak🤯 Sıcaaak daha da sıcaaaak olacak bu geceeeeee😭😭😭😭 not;nem oranı %5000
Ays21 fatihunal adana urfa karışımı bir istanbul gecesinden sesleniyorum 😭 29 haftalık bir gebe olaraktan çarpı2 hissediyorum ve son olarak NEM ÇOK NEEEM😭😫