tubist çok merak ediyorum bebekler kaç aylık olana kadar aglamaya devam eder? ya da kaç yaşına kadar? yani tabi her şey normal gidiyorsa bu dedigim.
Burcu35 tubist Bence bi 4-5 yaşına kadar devam eder. Konuşmadan önce dertlerini anlatamadıkları için ağlıyorlar acıkınca susayınca altı kirlenince vs. Konuştuktan sonrada dediklerini yaptırmak için ağlıyorlar. Bana göre 4-5 yaş kesin
Burcu35 tubist 11 aylık şuan oğlum ilk doğduğu zamanlar bu kadar ağlamıyordu valla. Alışmak zorundayız yapıcak bişey yok bunun böyle devam ediceğini kabul edince insan herşey kolay geliyor😂