bitboylum 3 ay oldu doğum yapalı. 40ımdan sonra bel ağrım başladı artarak devam ediyor. Çocuğu beşiğe koyup alamıyorum, eğilmek ayakkabı bağlamak vs imkansız. Dizlerim ayrı ağrıyor belim ayrı kopuyor. Ben fıtıktan şüpheleniyorum artık ama seseryan ameliyatın da etkisi var galiba. O iğne yapılan yerde başladı önce ağrı sonra yayıldı.