gamzehanim Merhaba, kızım 10 aylık ve destekle yürüyor. Yakın zamanda desteksiz bir şekilde yürüyeceğini düşünüyorum o nedenle ayakkabı arayışına girdim. Kullandığınız/memnun kaldığınız, bu ilk adımlar için uygun dediğiniz ayakkabı markası var mıdır?
Ooozzzgggeee gamzehanim ben de şuracıkta bekleyeyim 🙂 benim de bebeğim sıralıyor yürüme arkadaşıyla yürüyor ayakkabı arayışımız bizim de var