sahinn2 o ayda hatırladığım kadarıyla aynı anda besliyorduk, aynı anda uyutmaya çalışıyorduk. Gece uykusuna geçmeden önceki uykularının en geç 6da bitmesi gerekiyordu, 9-10 gibi de gece uykusuna geçiriyorduk. Gece uykusu vakti gelince sabaha kadar kesinlikle gece lambası, veya odanın ışığını asla açmıyorduk yanlarında. Böylelikle gece ve gündüzü öğreniyorlar. Bu şekilde yürütmüştük canım