Yagmurcmn 2 gündür ayağında bişey çıktı başına gelen varmı basamıyor parmağı yüzünden olduğunu düşünüyorum özellikle akşam basamadı yarın doktora gideceğim ne olabilir bu
petegim Yagmurcmn ikinci parmağın yan tarafı şişmiş tırnak sanki batmış gibi görünüyor. O yüzden enfeksiyon olmuş olabilir tırnağın şekli diğerleri gibi değil yan tarafında şekil bozukluğu var kiyamam
Renasyunus Yagmurcmn benim oğlum da oldu ayağında bacağında falan şişti hep yürümekte zorluk çekti götürdük doktora sivrisinek yada tahta kurusu olabilir dedi krem verdi kanı temiz çıkınca sürdüm iki günde geçti siz yine de gösterin farklı birşey de olabilir
hil892_ Sivrisinek ısırığı olabilir mi yada belki sizin çok yakından bakılmadığı müddetçe göremediğiniz çok küçük bir kıl parçası olabilir mi hiç belli olmaz ya da evde kaktüsünüz varsa kaktüsün küçük dikenleride batmış olabilir
Yagmurcmn hil892_ aslında daha önce vardı ben sinek ıssırı sandım 1 hafta oldu dün saat 11 gibi eşim bir anda basıp oturup ayağını gösterdiğini söyledi ayağına baktık batan hiçbişey yok bir şişlik kızarma yok sadece bu parmakta kızarıklık var okadar
petegim Yagmurcmn Evet tam dibinde de değil siz doktora götürün yürüyemiyor dedinizya ağrıyor demekki doktor krem verir geçer merak etmeyin
Deletedmom_110 Yagmurcmn enfeksiyon çeşidi yara vardır mesela o da yapar kaşıntı yapar ağrı yapar antibiyotikli kremlerle geçiyor 1 haftaya
Yagmurcmn Deletedmom_110 hiçbişey yoktu fakat soyulma olmuştu parmağında emeklemeden kaynaklı olduğunu düşündüm sonra geçti bir hafta oldu geçmi kaldım acaba tehlikeli bişeymi