Kızlar benim bebeğim mamayı istemeyerek içiyor ama zar zor bir şekilde içiyor ona alıştım artık. 6 aya 1 hafta var hafif meyve püreleri vs kavanoz mamalardan verince anında susuyor mama verince ağlıyor su verince mama gibi durmadan içiyor mama verince ağlıyor 2 aylıktan beridir mama içmiyor düzgünce düzensiz içiyor yani. Ama suyu bıraksam günde 2 e biberonu bitirir. Ne yapayım şimdi ben. Mamaya da çözüm bulamadım 4 aydır. Suyu da çok istiyor mamayla suyu görünce bile ayırt ediyor ona göre ağzını açıyor. Ama gelişimi çok güzel ilerliyor çok şükür. Doktor manasına vanilya koy bile dedi denedim olmadı yine içmiyor. Bebe bisküvisi koyuyorum onunla sadeden daha iyi içiyor ama yine onu da 6 aylık hala 4 ölçüyü maksimum zor içiyor ve içtiği 1 1.5 saat sürüyor ara ara içiyor