atlasmomyy_ o zaman kalın yapcak bir şey yok, ama bu sınır bir kez aşıldı devamı gelir tepki koymazsanız. Ve kaldığınız için kabul etmiş olursunuz. Bir şekilde yolu bulunur bende yaşadım aynı şeyi gidemediğim için annemi abimi çağırdım hemen. Kocamı da kovdum zaten abimin geleceğini duyunca korkudan gitmek zorunda kaldı . Bu tepkiyi vermeseydim her kavga artık şiddete yönelecek hale gelecekti. Şimdi sesi yükselse hemen kendini toparlıyor.