Her çocuğun gelişimi farklı, çok doğru. Kimi yaşında yürüyor, kimi 10 ay kimi 15 ay.
3 yaşına kadar sadece ses çıkarıp işaret ederek iletişim kuran çocuklar var. Konuşmuyorlar. Siz yine de bol bol konuşun bebeğinizle. biraz akranları veya biraz daha büyükleriyle de vakit geçirebileceği ortamlara dahil ederseniz, bazen birbirlerine de örnek olabiliyorlar 🌸