27 28 derece bizim de ama gece soğuk oluyor ben üşüyorum, ama bebek isilik olur korkusuna onu kısa kol zıbınla yatırıyorum üstüne hazır yarım kundağını sarıyorum bir kat örtmüş gibi oluyor, bir de bacağını incecik bir müslin örtüyorum ama ittire ittire açıyor uyurken