sudekumsal 17 aylık bir kızım var onada zor olmuştu baya denemiştik şuan ikinci bir bebek istiyoruz 3 4 aydır deniyoruz ama olmuyor sebebi sizce nedir benden mi kaynaklı yoksa eşimden mi yada ne yapmalıyım başına gelen varmı ?
izd sudekumsal bu hani genel olarak ‘bence eşinden’ ya da ‘aaa yok yok senden’ denilecek bir durum değil aslında çünkü kesinlikle tıbbi testlerle cevap verilebilir, nşa bir çocuğunuz olduğu için genelde gözler kadına çevrilebilir ama azospermi arada da başlayabilen erkek kaynaklı bir infertilite sorunudur. Denk gelmiyordur. Ama en doğrusu ikinizind e bir hekime görünmesi olabilir eper kardeş isteniyor ise..
limonzeytinmom sudekumsal ilk bebeğim kolay oldu 1 sene hap kullandım ilk bıraktığım ay tutmustu. 2.bebeğimde 9 ay korunmadık ama emziriyordum kızımı cok zor tuttu. Emziriyorsanız belki ondan kaynaklı olabilir 🤷
sudekumsal Kuzularinanasi doktora gidicem ama yinede fikir almak istedim aynı sorunu yaşayan kişiler nasıl çözüm bulmuş sebebi neler olabilir diye
Meri-Mel sudekumsal Enfeksiyon olabilir. Ovulasyon dönemi önemli . Yediğiniz ictiginiz şeyler önemli Kaygı önemli . İlişki sıklığı önemli . Folik asit desteği önemli vitaminler nasıl bakmak lazım. Bel kayması gibi durumlar olabilir
MomKukuleta sudekumsal doktor cevabını bana da söylerseniz sevinirim. Bende 2. Cocuğu deniyorum ama tutmuyor. 2. Deneyişimiz oldu ama tutmadı. Doktor a kendim gittim gebe kalmanda sıkıntı yok dedi. Nasip değil şuan belkide öyle düşünmeye başladım. İlki ilk denemede tutmuştu.😊
bebisinannesi1 Meri-Mel bel kayması demişsiniz bel kaymasının hamile kalmakla bağlantısını anlayamadım. Benim 1 tane çocuğum var ve hafifte bir bel kayması mevcut 1 yıl denememizin ardından oğlum oldu. Merak ettim açıkcası
DarkSwan sudekumsal Kız daha bebeğin bebek, ikinci bebek için ne bu telaş anam bacım. Ne kadar beceriklisiniz, ne kadar cabbarsınız. Art arda doğurmak nedir? Ocağa bir kap yemek atamıyorum, millet ikinci bebeği düşünüyor. 😂 Çok beceriksizim çok..
isufumveben MomKukuleta 1 2 denemede tutacak şey değil ki. Doktorlar 6 ay 1 sene süre veriyor ve gün aşırı veya 2 günde bir ilişki öneriyor
sudekumsal MomKukuleta 7 cm kist varmış yumurtalıklarımda daha öncede söylemişlerdi ama sonraki kontrollerde yanlış görülmüş kist yok dediler ve yumurtalıklarımda tembellik varmış sıvı birikimide görüldü doktor korkutmak istemem ama yumurtalık tümöründende şüphelendigini söyledi dogumdan itibaren her ay hep doktora gidiyordum zaten aşırı derecede bir karın ağrısı ve kramp yaşadığım için ama hep farklı şeyler söylüyorlardı bakalım hayırlısı kontrollere devam:)