İki gün öncede post açmıştım bi kaç gündür sabahları 37.5 gün içinde 37 ye fln düşüyor ateşi idrar yolu veya enfeksiyon olsa yükselmezmiydi daha çok ateşi ?bu diş olabilir mi bu aralarda seyrediyo Çnkü yükselmiyor yarın zaten götürücem sabah randevu vermedi inşallah bakarlar sizede sormak istedim 12 aylık olcak hiç dişi yok diştir diye düşündük bizde artık zahmet olucak😂